17 kwietnia 2015

L'ETUAL- PUDER TRANSPARENTNY DO TWARZY


Co kryje w sobie to piękne, pastelowe opakowanie?


L'Etual to francuska marka kosmetyków kolorowych, która przedstawiona i stworzona jest tylko dla sieci perfumerii w Rosji i Ukrainie, właśnie pod nazwą L'etual czy Brocard. Działa na tej samej zasadzie jak drogeria Sephora, która  oprócz innych brendów ma również swoją linię kosmetyków. Cenowo są bardzo zbliżone do kosmetyków Sephora.






Ale nie będę wam za bardzo zawracać głowy, ponieważ wiem, że mało kto z Was będzie miał możliwość kupna, tego kosmetyku. Ja miałam z czego bardzo się cieszę, więc postanowiłam Wam pokazać i opowiedzieć kilka słów o marce, której prawdopodobnie większość z Was nie zna.

Tymbardziej, że kosmetyk zapakowany jest w przecudownym, świeżym, wiosennym, poprostu słodkim opakowaniu i grzech go nie pokazać publiczności -).





Sam puder sprawuje się dobrze, matuje na bardzo długo, praktycznie cały dnień obchodzę się bez poprawek, ale myślę, że większość pudrów transparentnych ma podobne działanie, chociaż jeszcze nie mam porównania z pudrem Paese, który wisi na mojej liście, jeżeli go kupię, to napewno porównam. 






Przyjemny kosmetyk, nie bieli twarzy i wygładza lekko skórę.
Wspaniały gadżet na stolik, jeżeli się skończy napewno zostawię sobie opakowanie, tymbardziej, żę jest to seria limitowana.






10 komentarzy:

  1. Piękne opakowanie, chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie cudowne ,a ten puszek bajeczny! Szkoda,że nie mam szans go dostać ,nawet gdyby sam puder się u mnie nie sprawdził to opakowanie i tak to wynagradza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również opakowanie urzekło. I na dodatek puder okazał się dobry -).

      Usuń
  3. Oooooo mamusiu jakie to opakowanie jest urocze !!! Takie dziewczęce . Chętnie bym się na niego skusiła jeśli jest tak dobry.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudowne opakowanie ! Skradło moje serce :) Już ono namówiła mnie do zakupienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też skradło i namówiło do zakupu -)

      Usuń
  5. Przepiękny, aż chciałoby się używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, postarali się, aby zachęcić do kupna -)

      Usuń